نصب پمپ آب ساختمان (پمپ آب مصرفی)

نصب پمپ آب ساختمان (پمپ آب مصرفی)

پمپ های آب خانگی شکل دیگری از پمپ ها هستند که در اندازه و ابعاد کوچکتر تولید میشوند، به همین جهت به آنها مینی پمپ هم گفته میشود. نصب پمپ آب خانگی (نصب پمپ آب ساختمان) هم مانند سایر تجهیزات تاسیساتی نیاز به دانش کافی و تخصص دارد. در هنگام نصب پمپ آب مصرفی منازل باید به تمامی قواعد تخصصی و حرفه ای دقت شود. شرکت تهویه گسترراگا در این راستا با بهره گیری از بهترین و حرفه ای ترین افراد در خدمت شما عزیزان است. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره نصب پمپ آب ساختمان در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.

اعزام تعمیرکار
اعزام تعمیرکار
قیمت ها
شرح تعمیرات حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
نصب پمپ آب بدون مخزن 250000 450000
نصب پمپ آب به همراه مخزن 450000 750000

چنانچه به اطلاعات بیشتری در مورد نصب پمپ آب ساختمان و سایر خدمات مرتبط با پمپ آب خانگی احتیاج دارید، کافی است درخواست خود را از بخش سفارشات ثبت نمایید تا ما در اولین فرصت، با شما تماس بگیریم. همچنین می توانید با استفاده شماره تلفن های موجود با ما تماس بگیرید و از مشاوره متخصصین نصب پمپ آب خانگی ساختمان بهره مند شوید.

بیشتر آشنا شوید

پمپ آب خانگی یا پمپ آب ساختمان چیست؟

امروزه به دلیل وجود ساختمان های بلند با مشکل کم بودن فشار آب مواجه هستیم. به طور معمول در ساختمانهای پر جمعیت و در طبقات بالاتر کاهش فشار آب می تواند مشکلی اساسی ایجاد کند، که اصولا برای رفع این مشکل از پمپ های آب استفاده می شود. این پمپ های آب دارای انواع و مدل های متفاوت بوده و همچنین ظرفیت های متفاوتی از آن ها در بازار موجود می باشند. شناخت این انواع می تواند به لوله کش و نصاب پمپ در راه اندازی و نصب پمپ آب ساختمان به منظور افزایش فشار آب مصرفی کمک بسیاری کند.

مقاله مرتبط: لوله کشی آب ساختمان

انواع پمپ های آب خانگی کدامند؟

از نظر نحوه نصب پمپ های آب خانگی، ساختار داخلی و از نظر تغییر سرعت دورانی می توان این تجهیزات را به انواع متفاوت دسته بندی کرد. شناخت انواع پمپ برای هر نصاب پمپ آب ساختمان امری مهم تلقی شود و علاوه بر آن در فرایند تعمیر پمپ آب ساختمان نیز تاثیر گذار خواهد بود. شما می توانید این انواع را در صفحه تعمیرات بخوانید. شناخت انواع پمپ ها می تواند در فرایند نصب پمپ آب ساختمان نیز تاثیر مثبت بگذارد.

مقاله پیشنهادی: تعمیر پمپ آب موتورخانه

نصب پمپ آب مصرفی

هدف از نصب پمپ آب خانگی در ساختمان چیست؟

همانگونه که متوجه شده اید، امروزه به دلیل مشکل کمبود آب در سطح کشور دچار کم آبی و افت فشار آب در منازل می باشیم، همچنین ساخت آپارتمان های بلند در این کمبودن فشار باعث مشکل نداشتن آب و یا فشار بسیار کم آب در طبقات بالایی ساختمان رو به رو شده  ایم. برای رفع این مشکل امروزه در منازل و ساختمان ها پمپ آب نصب میکنیم که بسیار پرکاربرد می باشد.

مقاله پیشنهادی: تعمیر پمپ آب خانگی

نصب پمپ آب خانگی شامل چه مواردی است؟

نصب اصولی هر وسیله ای نیاز به برنامه ریزی، طرح و نقشه دارد. در اینجا برای نصب پمپ آب خانگی نیز ابتدا بازدید از محل پیش فرض نصب صورت میگیرد، سپس طرح و نقشه اولیه کشیده شده و بهترین جا برای نصب انتخاب می شود. در مرحله بعد قطعات و لوازم مورد نیاز خریداری شده و توسط متخصص شرکت تهویه گستر راگا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب میگردد.

ثبت سفارش خدمات نصب پمپ آب ساختمان به چه روش هایی انجام می شود؟

ما در مجموعه تهویه گستر راگا برای حفظ رضایت و تسریع درامور سفارش خدمات  تعمیر، سرویس و نصب پمپ آب خانگی مراحل ثبت سفارش را به صورت کاملا برنامه ریزی شده و یک سیکل کاملا از قبل تهیه شده برای شما فراهم اورده ایم تا در کوتاه ترین زمان آماده خدمت رسانی به شما کارگزاران محترم باشیم.

شما می توانید با استفاده از دو روش ثبت درخواست تلفنی و یا اینترنتی، تمامی پروژه های مرتبط با تاسیسات خود را به ما بسپارید. برای این کار کافی است، با یکی از شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید، یا با استفاده از فرم ثبت سفارش، درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. به این ترتیب همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با توجه به سنجش نیازهای شما، پس از ارسال یک پیش قرارداد و دریافت تائیدیه شما، یک یا چند نفر از متخصصین مربوطه را برای سنجش دقیق تر و شروع انجام پروژه به محل مورد نظر شما اعزام خواهند نمود.

قیمت و هزینه نصب پمپ آب خانگی در ساختمان چگونه تعیین می شود؟

براورد هزینه نصب پمپ آب خانگی را نمیتوان به صورت دقیق بیان کرد زیرا که این پمپ ها دارای نوع و مدل متفاوتی بوده که تعمیر هرکدام به صورت تخصصی و متفاوت می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتر در این زمینه می پردازیم.

هزینه و قیمت خدمات نصب پمپ آب ساختمان چقدر است؟

تعیین هزینه و قیمت نصب پمپ، تعمیر و یا سرویس آن ها به طور دقیق کار بسیار دشواری می باشد. همانگونه که توضیح داده شد این دستگاه دارای تنوع در مدل و نوع ساخت از نظر ظاهر و عملکرد می باشد، البته قبل از براورد هزینه باید ابتدا محل نصب بازدید شود و سختی های کار محاسبه، قطعات و لوازم مورد نیاز تهیه، تعداد نیروی کار متخصص انتخاب شده و سپس به نصب دستگاه پرداخته شود. شما عزیزان میتوانید با اطمینان از سابقه درخشان شرکت تهویه گستر راگا تمامی خدمات نصب پمپ آب منازل خود را به ما سپرده و همچنین میتوانید از طریق تماس توضیحات جامعی در زمینه هزینه ها دریافت کنید.

فرآیند نصب پمپ آب خانگی توسط متخصصین تهویه گستر راگا شامل چه مراحلی است؟

سیستم های پمپ آب خانگی در هنگام نصب به دقت و ظرافت نیاز دارد. در ابتدا باید طرح و نقشه اولیه را در نظر گرفت که این مراحل میتواند  شامل طراحی بهترین جا برای پمپ آب  و بهترین مسیر برای عبور لوله ها باشد، در مرحله دوم  باید لوازم و قطعات مورد نیاز را خریداری کرد، در مرحله آخر با نیروی کاری متخصص میتوان به عملیات نصب پرداخت. همانگونه که متوجه شدید شرکت تهویه گستر راگا برای انجام تمامی خدمات خود دارای طرح و برنامه ای با کیفیت بوده و آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه های نصب شوفاژ ، تعمیر و یا سرویس آن ها خواهد بود.

ضمانت نصب پمپ آب خانگی شامل چه مواردی است؟

شرکت تهویه گستر راگا برای جلب رضایت و ایجاد اعتماد شما عزیزان، تمامی خدمات در زمینه تاسیسات، نصب، سرویس و تعمیر را با اطمینان از کار خود ضمانت میکند. این مجموعه با اجرای با کیفیت خدمات و استفاده از کادری متخصص و مجرب این اطمینان را به شما می دهد که بیشترین بهره و استفاده را از دستگاه های خود می برید و در صورت بروز خطا یا مشکل با ارائه برگ ضمانت این مجموعه، تمامی فعالیت های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن انجام  می شود.

ضمانت در زمینه پمپ آب خانگی میتواند شامل تمامی نقص ها و ایرادات بعد از نصب، ضعف در سیستم عملکرد دستگاه و… شود.

2 پاسخ به “نصب پمپ آب ساختمان (پمپ آب مصرفی)”

  1. رئیسی گفت:

    سلام خدمات دهی بسیار مناسب بود. 20 روز است موتوراب پکیج ما را تعمیر کرده ان که خدارو شکر داره مثل ساعت کار می کنه. گارانتی هم بهم دادن و خیالم راحته . لازم دونستم تشکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی

گواهی تایید صلاحیت

جزو انجمن صنفی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه کشور

گواهی تایید صلاحیت

صلاحیت ایمنی پیمانکاران HSE از وزارت کار و رفاه اجتماعی

×