نصب داکت اسپلیت حتماٌ باید توسط افراد متخصص انجام بپذیرد، زیرا عدم توجه به این امر می تواند به پایین آمدن بهره وری سیستم ختم شود. گرچه شاید در نگاه اول، نصب این سیستم سرمایشی توسط نصاب های مبتدی به کاهش هزینه های تاسیساتی ختم شود، اما باید بدانید آنچه به عنوان هزینه نصب داکت اسپلیت پرداخت می نمایید، خود نوعی سرمایه گذاری است، زیرا با توجه به قیمت این دستگاه ها، عدم پیاده سازی صحیح سیستم و خرابی دستگاه می تواند برای شما مشکل ساز شود که در چنین وضعیتی ممکن است حتی به تعمیر داکت اسپلیت نیز نیاز پیدا کنید.

اعزام تعمیرکار
اعزام تعمیرکار
بیشتر آشنا شوید

داکت اسپلیت از چه اجزایی تشکیل شده است؟

حال که به دنبال شماره تماس نصاب داکت اسپلیت برای راه اندازی و نصب داکت اسپلیت هستید، به احتمال زیاد می دانید که این سیستم چیست و چه کاربردی دارد. با این وجود باید به شما بگوییم که، این سیستم ها همان گونه که از نامشان پیداست، از تعدادی داکت یا کانال تشکیل می شوند و یکی از متداول ترین سیستم های تهویه منازل داکت اسپلیت می باشند که شباهت بسیار زیادی با کولر گازی ( اسپلیت ) دارند . این سیستم به شما این اجازه را میدهد که میزان گرما و سرمای هوای اتاق و یا فضاهای منفرد را کنترل کنید . سیستم های داکت اسپیلت متشکل از یک کمپرسور / کنداسور در فضاهای باز و یک  واحد هواساز داخلی ( اواپراتور ) می باشند .

این اجزا چگونه در کنار یکدیگر کار می کنند؟

سیستم سرمایش داکت اسپلیت تفاوت چندانی با کولر گازی ندارد و بنیاد عملکرد آن بر پایه چرخه فرآیند تبدیل گاز به مایع و تبخیر مجدد آن است و به همین دلیل فرایند نصب داکت اسپیلت تا حدود بسیار زیادی به نصب کولر گازی و نصب اسپلیت شباهت دارد. در  واقع فرآیند عملکرد داکت اسپلیت به این صورت است که طی آن، گاز که به وسیله فشار به مایع تبدیل شده است، حرارت موجود در محیط خانه را به خود جذب کرده و پس از آن تبخیر می شود و به بخش واحد خارجی کولر گازی منتقل می گردد تا در آنجا گاز گرما را دفع کرده و در فشار بالا به مایع تبدیل شود .

راه اندازی و نصب داکت اسپلیت در تهران

آیا خودتان هم می توانید داکت اسپلیت را نصب کنید؟

نصب اصولی و راه اندازی داکت اسپلیت ها باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه شده و از خرابی های پی در پی و ایجاد هزینه های سرسام آور جلوگیری می کند . شرکت فنی و مهندسی تهویه گستر راگا با ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان بهترن گزینه برای نصب تخصصی داکت اسپلیت اماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود . به همین دلیل است که توصیه می کنیم نصب داکت اسپلیت را به یک نصاب ماهر بسپارید.

نصب داکت اسپیلت شامل چه مراحلی است؟

نصب داکت اسپلیت در ساختمان ها با نقشه کشی و طرح ریزی آغاز می شود. در واقع اولین گام در فرایند نصب،برنامه ریزی برای قرار دهی اجزای مختلف سیستم در مکان های مناسب و در نظر گرفتن طرح سیستم لوله کشی و اتصالات در زمان این برنامه ریزی است. پس از این مرحله و مشخص شدن نیازهای پروژه و محدودیت ها و مزیت ها، عملیات فنی و عمرانی آغاز شده و با پایان این مرحله می توان گفت که عملیات نصب سیستم سرمایشی داکت اسپلیت به پایان رسیده است.

عملیات فنی و عمرانی در نصب داکت اسپیلت :

قیمت و هزینه نصب داکت اسپلیت چگونه تعییین می شود؟

اگر بخواهیم در مورد قیمت نصب داکت اسپلیت (داکت اسپیلت) صحبت کنیم، باید به شما بگوییم که هزینه های مرتبط با راه اندازی داکت اسپلیت از فاکتورهای مختلفی نشات خواهند گرفت که بزرگترین و مهمترین آن ها تعداد واحدهای مورد نظر و عوامل دیگری نظیر وجود زیر ساخت مناسب تاثیر می پذیرد.

هزینه نصب داکت اسپلیت چقدر است؟

شما برای ااطلاع از هزینه نصب داکت اسپلیت یا داکت اسپیلت باید توضیحات مربوطه را در اختیار بخش پشتیبانی مجموعه ما قرار دهید و به این ترتیب، ما می توانیم هزینه راه اندازی داکت اسپیلت در تهران را پس از بررسی های لازم به شما اعلام نماییم.

نصب داکت اسپلیت

فرآیند انجام خدمات توسط نصاب های تهویه گستر راگا شامل چه مراحلی است؟

اگر می خواهید برای ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری خود از خدمات نصب و راه اندازی داکت اسپلیت مجموعه تهویه گستر راگا استفاده کنید ، بهتر است بدانید که این مجموعه دارای یک پروسه منظم و از قبل تعیین شده می باشد که باعث افزایش سرعت و کیفیت در خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود .

شما می توانید با استفاده از دو روش ثبت درخواست تلفنی و یا اینترنتی، تمامی پروژه های مرتبط با تاسیسات خود را به ما بسپارید. برای این کار کافی است، با یکی از شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید، یا با استفاده از فرم ثبت سفارش، درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. به این ترتیب همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن و با توجه به نیازهای شما، پس از ارسال یک پیش قرارداد و دریافت تائیدیه شما، یک یا چند نفر از متخصصین مربوطه را برای سنجش دقیق تر و شروع انجام پروژه به محل مورد نظر شما اعزام خواهند نمود. به این ترتیب می توان گفت تمامی سرویس های ما از جمله نصب داکت اسپلیت از بیشترین حد شفافیت و صداقت برخوردار هستند.

بله. نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت از جمله خدمات مجموعه تهویه گستر راگا می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری این سیستم سرمایشی به صفحه تعمیر داکت اسپلیت مراجعه کنید. لازم به ذکر است بدانید که ما از حضور بهترین تعمیرکاران و نصاب ها برای تعمیرات و نصب داکت اسپلیت بهره مند هستیم.

نصب داکت اسپلیت را در چه مناطقی از تهران انجام می دهیم؟

این مجموعه برای حفظ رضایت شما چندین تیم در مناطق مختلف تهران به صورت فعال مستقر نموده تا در اسرع وقت خدمات نصب و راه اندازی داکت اسپلیت ها را برای شما عزیزان با رضایت کامل به انجام برساند. شما می توانید به سادگی هرچه تمام و با ثبت درخواست نصب داکت اسپلیت از صفحه سفارش و یا برقراری تماس تلفنی با ما از این خدمات برخوردار شوید.

نصب داکت اسپلیت با ضمانت به چه نحوی انجام می شود؟

یکی از مزیت های این مجموعه، ارائه ضمانت نامه به شما عزیزان خواهد بود. مجموعه تهویه گستر راگا با ارائه بهترین خدمات و به همراه داشتن کادری متخصص و مجرب از خدمات خود اطمینان خاطر داشته و با اعتماد به نفس کامل از فعالیت خود تمامی خدمات ارائه شده، از جمله نصب داکت اسپلیت را ضمانت می کند.

3 پاسخ به “نصب داکت اسپلیت”

  1. Ali گفت:

    بسیار عالی بود ،ممنون از مطالب خوبتون

  2. دینا داداشی گفت:

    هزینه نصب duct split برای 5 تا واحد حدوداً چقدر میشه؟

    • مواردی نظیر نوع برند مورد نظر برای خرید داکت اسپلیت، ابعاد واحد ها و نیاز به سیستم سرمایشی یا سرمایش و گرمایش بر هزینه های نهایی پروژه تاثیر خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات دقیق بهتر است با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی

گواهی تایید صلاحیت

جزو انجمن صنفی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه کشور

گواهی تایید صلاحیت

صلاحیت ایمنی پیمانکاران HSE از وزارت کار و رفاه اجتماعی

×