تعمیر پمپ آب تاسیسات ( تعمیر پمپ آب موتورخانه )

تعمیر پمپ آب تاسیسات ( تعمیر پمپ آب موتورخانه )

تعمیر پمپ آب تاسیسات به منظور بهبود فرایند انتقال آب سرد یا گرم تولید شده توسط تاسیسات به داخل ساختمان انجام خواهد شد. در واقع نقص کارکرد پمپ موتورخانه باعث پایین آمدن راندمان سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی شده و به همین دلیل است که تعمیر پمپ موتورخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

عدم تعمیر و سرویس پمپ موتورخانه در زمان مواجهه با خرابی های جزئی می تواند به از کار افتادن کامل این قطعه ختم شود که در چنین شرایطی ممکن است کار سیستم گرمایشی به کلی دچار اخلال گردد و به همین دلیل است که برای این کار حتماً باید به متخصصین توانمند مراجعه نمایید.

اعزام تعمیرکار
اعزام تعمیرکار
قیمت ها
شرح تعمیرات حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
تعویض و تعمیر سیل مکانیکال پمپ خطی رادیاتور 180000 280000
تعویض و تعمیر بلبرینگ پمپ خطی رادیاتور 100000 220000
تعمیر و تعویض واسطه پمپ آب خطی 150000 250000
تعمیر الکتروموتور پمپ (مشاهده اطلاعات مرتبط با سیم پیچی الکتروموتور) 100000 200000
تعمیر کامل پمپ آب تاسیسات 250000 350000
هزینه باز و بست پمپ خطی 80000 120000
تعویض سیل پمپ زمینی 250000 350000
تعمیر بلبرینگ پمپ آب زمینی 150000 250000
هزینه باز و بست پمپ زمینی 150000 250000

تعمیر پمپ گراندفوس و سایر برندها

پمپ آب گراندفوس یکی از برترین انواع پمپ های آب موتورخانه است. ما در تهویه گستر راگا، تمامی مدل های پمپ آب سیستم گرمایش مرکزی را تعمیر کرده و برای جایگزینی قطعات تنها از لوازم اصلی استفاده می کنیم. چنانچه قصد درخواست اعزام تعمیرکار پمپ موتورخانه در شهر تهران را دارید، کافی است با استفاده از فرم ثبت سفارش اطلاعات خود را وارد کنید، تا با شما تماس بگیریم و یا با استفاده از شماره های موجود با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در زمینه تعمیر پمپ آب موتورخانه بهره مند شوید.

بیشتر آشنا شوید

پمپ آب تاسیسات چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟

پمپ آب تاسیسات عملکردی مشابه پمپ های معمولی آب دارد و وظیفه آن افزایش فشار آب در لوله ها می باشد. در واقع آب گرم شده در بویلر یا دیگ موتورخانه به وسیله پمپ با افزایش فشار مواجه شده و به این ترتیب با سرعت در لوله ها به حرکت در می آید و به واحدها خواهد رسید. بسته به نوع دیگ موجود در تاسیسات گرمایشی، ممکن است یک یا چند پمپ آب در هر سیستم مورد استفاده قرار بگیرد. هر پمپ آب یک ورودی و یک خروجی دارد که ورودی آب گرم را دریافت کرده، فشار آن را افزایش می دهد و آن را به سمت مقصد پمپ می کند. چنانچه یکی از شرایط زیر را مشاهده کنید، به احتمال زیاد به تعمیر پمپ آب موتورخانه به کمک یک تعمیرکار پمپ آب موتورخانه احتیاج خواهید داشت:

  • لرزش غیر معمول پمپ تاسیسات
  • سر و صدای غیر معمولی و بیش از حد زیاد
  • فشار بیش از حد بالای آب
  • فشار کم آب
  • از کار افتادن پمپ موتورخانه
تعمیر پمپ آب موتورخانه

علل خرابی پمپ آب موتورخانه تاسیسات کدام اند؟

چنانچه فرایند طراحی و پیاده سازی سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی به درستی انجام شده باشد، یک پمپ آب حداقل تا چند سال به تعمیر نیاز نخواهد داشت. در واقع سرویس پمپ آب موتورخانه در زمان های مقرر می تواند از بروز مشکلات در این وسیله جلوگیری کند. عمر پمپ های موتورخانه به طور متوسط چیزی بین 10 تا 25 سال است و تعمیر پمپ موتورخانه تنها در صورت عدم رسیدگی به موقع به آن، به یک ضرورت تبدیل می شود. علل اصلی خرابی پمپ آب تاسیسات موتورخانه شامل موارد زیر هستند:

  • عدم توجه به سرویس به موقع پمپ آب تاسیسات
  • مناسب نبودن لوله کشی تاسیسات و فشار بیش از حد به پمپ موتورخانه
  • وجود هوا در لوله های تاسیسات موتورخانه
  • قرار دادن پمپ در محلی نامناسب
  • عوامل خارجی مانند آلودگی های محیطی

تعمیر تخصصی پمپ آب موتورخانه شامل چه مواردی است؟

به طور کلی، می توان موارد مربوط به تعمیر و نگهداری پمپ آب تاسیسات گرمایشی و سرمایشی را در دو دسته خدمات زیر جای داد که عبارت اند از :

  1. تعمیر پمپ موتورخانه
  2. سرویس پمپ آب موتورخانه

در اکثر موارد، ایرادات موجود در پمپ آب موتورخانه با سرویس رفع شده و تنها در صورت از کار افتادن کامل پمپ نیاز به تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که خرابی برد پمپ آب و یا تاب برداشتن محور و آسیب فیزیکی به برخی دیگر از قطعات پمپ آب، تنها با تعمیر آن وسیله رفع خواهد شد. ضمناً لازم است در این قسمت بیان کنیم که شما برای درخواست تعمیرات پمپ های آب مصرفی می توانید از خدمات تعمیر پمپ آب ساختمان استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی: تعمیر موتورخانه

تعمیر پمپ آب سیرکولاتور موتورخانه به چه صورت است؟

پمپ سیرکولاتور که به آن پمپ های جریانی هم گفته میشود، وظیفه انتقال سیال گرم شده توسط دیگ فولادی یا سیال چدنی (برای دریافت خدمات مرتبط با دیگ موتورخانه به صفحه تعمیر دیگ مراجعه کنید.) را بر عهده دارد، از این رو تعمیر پمپ آب سیرکولاتور و عیب یابی آن در فرایند بهبود عملکرد سیستم حرارتی ساختمان ها نقش مهمی دارد. تعمیر پمپ آب سیرکولاتور موتورخانه که از آن با نام تعمیر پمپ آب برگشتی موتورخانه نیز یاد می شود، شامل خدمات عیب یابی و رفع عیب این وسیله است. در حین انجام این خدمت، به طور معمول سیستم شوفاژ برای مدتی کوتاه قطع شده، پمپ از مدار خارج گشته و پس از تعمیر و رفع نقص مجدداً در محل خود نصب می گردد.

تعمیر پمپ آب موتورخانه

سرویس پمپ آب موتورخانه شامل چه مواردی است؟

سرویس پمپ آب موتورخانه می تواند با رفع نقایص موجود، عملکرد سیستم را بهبود بخشد و به این ترتیب، از نیاز به تعمیر پمپ آب موتورخانه جلوگیری کند. سرویس پمپ موتورخانه تاسیسات شوفاژ به طور معمول به یکی از دلایل زیر انجام می شود:

  • کاهش فشار آب پمپ موتورخانه
  • برعکس بودن جریان آب به دلیل چرخش پروانه پمپ در جهت نامناسب
  • قطع و وصل پیاپی و بیش از اندازه پمپ
  • عدم آب بندی صحیح پمپ و نشت آب
  • تراز نبودن کوپلینگ پمپ
  • لرزش و صدای بیش از حد پمپ
  • بسته شدن صافی پمپ به دلیل وجود مواد زائد
  • بر هم خوردن بالانس پروانه پمپ به دلیل وجود مواد و قطعات شناور در داخل آب
تعمیر پمپ آب موتورخانه

تعمیر برد اتوماتیک پمپ آب موتورخانه ها به چه معنا است؟

پمپ آب از قطعه ای به نام برد اتوماتیک برای کنترل فرامین و قطع یا وصل کردن جریان آب استفاده می نماید. چنانچه این برد الکترونیکی دچار خرابی و مشکل شود، تعمیرکار پمپ در زمان تعمیر موتورخانه و در صورت نیاز به تعمیر پمپ آب موتورخانه باید به تعمیر برد اتوماتیک پمپ آب تاسیسات نیز بپردازد.

تعمیر پمپ آب موتورخانه و سرویس آن با چه اهدافی انجام می شوند؟

هدف از تعمیر پمپ موتورخانه افزایش بهره وری و بهبود عملکرد سیستم آب رسانی تاسیسات است و سرویس پمپ آب تاسیسات، به منظور جلوگیری از خرابی های زیاد و پیشگیری از نیاز به تعمیر است.

هزینه و قیمت تعمیر پمپ آب تاسیسات موتورخانه چقدر است؟

هزینه تعمیر پمپ آب موتورخانه کاملاً به خرابی موجود بستگی دارد. در واقع ممکن است در مورد خرابی های کوچک با سرویس پمپ تاسیسات، مشکل موجود به کلی برطرف شود. این در حالی است که خرابی های بسیار شدید، می توانند به تعویض پمپ نیز ختم شوند؛ به همین دلیل نمی توان رقمی ثابت را به عنوان هزینه تعمیر این وسیله اعلام نمود. همکاران ما به محض درخواست شما، با بررسی مشکل، هزینه حدودی را تخمین زده و آن را به شما اعلام می نمایند.

تعمیر و سرویس پمپ تاسیسات

فرآیند سفارش تعمیرات پمپ آب موتوررخانه چه مراحلی دارد؟

اگر در موتورخانه تاسیسات ساختمان خود با خرابی پمپ مواجه شده اید، بهتر است در کوتاه ترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید و آنچه مشاهده کردید را برای همکاران ما شرح دهید. همکاران ما در بخش پشتیبانی نیاز شما و شرایط را با سرعت بالا و در زمانی بسیار کوتاه به متخصصین تعمیر پمپ آب موتورخانه اعلام کرده و به این ترتیب، با مشخص شدن مشکل اصلی این وسیله، هزینه حدودی خدمت مورد نیاز به شما اعلام خواهد شد. پس از آن در صورت دریافت تائیدیه از سوی شما، تعمیرکار مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و اقدام به تعمیر و سرویس پمپ آب تاسیسات می نماید.

بله،در واقع می توان گفت تعمیر پمپ آب موتورخانه تنها خدمات ما در این حوزه کاری نیست. برخی دیگر از خدمات ما، شامل تعمیر پمپ آب ساختمان و همچنین نصب پمپ آب منازل هستند. اگر به هر یک از این خدمات و یا سایر خدمات مرتبط با تاسیسات، احتیاج دارید کافی است ما را از آن مطلع کنید تا در اسرع وقت یکی از ماهر ترین تعمیرکاران خود را برای خدمت رسانی به محل شما اعزام نماییم.

تعمییر برد اتومات پمپ موتورخانه

خدمات مرتبط با تعمیر تخصصی پمپ آب موتورخانه را در چه مناطقی از تهران انجام می دهیم؟

خدمات تیم تاسیسات موتورخانه مجموعه فنی و مهندسی تهویه گستر راگا، در تمامی مناطق استان تهران قابل ارائه می باشد. ما در مجموعه تهویه گستر راگا، با چند تیم مستقر در نقاط مختلف تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و به این ترتیب، هیچ تفاوتی ندارد در شرق تهران باشید، یا در غرب شهر، در شمال آن باشید یا در جنوب تهران، به هر ترتیب، تعمیرکاران ما در زمانی کوتاه خود را به محل شما رسانده و تعمیر پمپ آب موتورخانه تاسیسات را در اسرع وقت به انجام می رسانند.

منظور از تعمیر پمپ آب تاسیسات به همراه ضمانت و به صورت 24 ساعته چیست؟

منظور از تعمیر پمپ آب موتورخانه به همراه ضمانت آن است که ما خدمات خود در زمینه سرویس و نگهداری پمپ های تاسیسات را به واسطه اطمینان از کیفیت کار خود، گارانتی نموده و به این ترتیب، این اطمینان را به شما می دهیم که خدماتی بسیار با کیفیت را در زمانی کوتاه و با رقمی عادلانه دریافت خواهید نمود و برای مدتی طولانی از خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد. به همین دلیل است که می توانید با خیالی آسوده تعمیر پمپ آب موتورخانه خود را به ما بسپارید.

4 پاسخ به “تعمیر پمپ آب تاسیسات ( تعمیر پمپ آب موتورخانه )”

  1. طاهره قدرتی گفت:

    هزینه تعمیر پمپ آب گراندفوس چقدر میشه؟

    • جهت اطلاع از هزینه تعمیر پمپ گارندفوس باید ابتدا مشکل موجود را به کمک یک تعمیرکار پمپ آب تشخیص دهید. به این منظور می توانید از فرم سفارش و یا تماس تلفنی استفاده کنید.

  2. رضا بدرخانی گفت:

    سلام وقت بخیر، من میخوام بدونم که برای تعمیر پمپ شوفاژ از قطعات اصلی استفاده می کنید یا خیر؟

    • تعمیرکاران تهویه گستر راگا در زمان تعمیر پمپ شوفاژ، تنها از قطعات و لوازم یدکی اصلی استفاده می کنند. ما از کیفیت خدمات خود اطمینان کامل داریم و به این ترتیب، در پایان تعمیر یک کارت ضمانت به شما ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی

گواهی تایید صلاحیت

جزو انجمن صنفی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه کشور

گواهی تایید صلاحیت

صلاحیت ایمنی پیمانکاران HSE از وزارت کار و رفاه اجتماعی

×