سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی در تهران

سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی در تهران

خرابی سیستم آبرسانی و کاهش فشار آب می تواند بسیار دردسر ساز باشد؛ آیا به دنبال یک تعمیرکار ماهر به منظور تعمیر پمپ آب خانگی در شهر تهران هستید؟ عیب یابی، رفع عیب و سرویس پمپ آب خانگی خود را به تهویه گستر راگا سپرده و از خدمات تعمیرات با مزایای زیر برخوردار شوید:

  • ارائه ضمانت نامه
  • انجام خدمات سرویس پمپ توسط متخصصین با مهارت بالا
  • ارتباط مستقیم با شرکت گرید دار تاسیساتی
  • دریافت خدمات با قیمت رسمی و نرخ اتحادیه

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار پمپ آب ساختمان می توانید از فرم سفارش آنلاین و یا تماس تلفنی اسفتاده کنید. ضمناً جهت گسب اطلاعات آموزشی می‌توانید ادامه این صفحه را مطالعه فرمایید.

اعزام تعمیرکار
اعزام تعمیرکار
گالری تصاویر
قیمت ها

قیمت و هزینه تعمیرات پمپ آب خانگی توسط تعمیرکاران ما چگونه تعیین می‌شود؟

براورد هزینه تعمیر پمپ آب خانگی نیازمند بررسی‌های بسیار دقیق است، زیرا این پمپ‌ها دارای انواع و مدل‌های متفاوتی بوده که تعمیر هرکدام به صورت تخصصی و متفاوت می‌باشد که در ادامه به توضیحات بیشتر در زمینه مسائل مالی مرتبط با تعمیر پمپ آب ساختمان خواهیم پرداخت.

هزینه و قیمت این خدمات چقدر است؟

تعیین هزینه و قیمت رفع عیب پمپ، نصب و یا سرویس آن‌ها به طور دقیق کار بسیار دشواری می‌باشد. همانگونه که توضیح داده شد این دستگاه دارای تنوع در مدل و نوع بوده که علاوه بر آن قبل از براورد هزینه باید ابتدا خرابی و نقص را شناسایی کرده و در صورت نیاز لوازم فرسوده تعویض گردد به همین دلیل نمی‌توان هزینه و یا قیمت تعمیر پمپ آب خانگی را به صورت دقیق بیان کرد. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از تلفن با شرکت تهویه گستر راگا ارتباط برقرا کرده و از قیمت خدمات رفع خرابی پمپ آب ساختمان مطلع شوید. با این وجود برخی از موارد قابل قیمت گذاری در جدول زیر ذکر شده اند.

شرح تعمیرات حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
اجرت تعویض بلبرینگ پمپ آب ساختمان 80000 260000
اجرت تعویض سیل مکانیکی 90000 330000
اجرت تعویض سیم پیچی 120000 450000
اجرت تعویض درب برقی 65000 120000
اجرت تعویض خازن پمپ 45000 75000
اجرت تعویض پروانه خنک کننده پمپ آب مصرفی 45000 55000
اجرت تعویض درب جلو و عقب پمپ خانگی 95000 190000
اجرت تعویض سربندی پمپ ساختمان 130000 270000
اجرت تعویض تخته کلم پمپ 25000 45000
اجرت تعویض تیوپ پمپ آب خانگی 35000 85000
اجرت تعویض کلید اتومات آب ساختمان 75000 155000
اجرت تعویض ست کنترل پمپ آب ساختمان 130000 220000
شارژ منبع تحتح فشار 85000 125000
دریافت مشاوره (در صورت عدم درخواست تعمیرکار) 200000 200000

چنانچه به اطلاعات بیشتری در این زمینه احتیاج دارید، کافی است از یکی از دو روش تماس تلفنی با و یا فرم ثبت سفارش با تعمیرکاران پمپ ساختمان ما تماس بگیرید و از مشاوره بهره‌مند شوید.

بیشتر آشنا شوید

پمپ آب خانگی چیست و چرا به تعمیر پمپ آب ساختمان نیاز پیدا خواهیم کرد؟

امروزه به دلیل مشکل کمبود آب و وجود ساختمان‌های بلند با مشکل کم بودن فشار آب مواجه هستیم، (به خصوص در برج‌ها و در طبقات بالاتر) که اصولاً برای رفع این مشکل از پمپ‌های آب خانگی استفاده می شود. این پمپ‌های آب دارای انواع و مدل‌های متفاوت بوده و همچنین در ظرفیت‌های متفاوتی در بازار موجود می‌باشند.

قبل از این که بخواهیم به مبحث تعمیر پمپ آب ساختمان بپردازیم بهتر است راجع به مکانیزم کاری این دستگاه‌ها بیشتر بدانیم: به طور کلی کار این سیستم تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی می‌باشد و این عمل توسط الکتروموتور صورت می‌گیرد، یعنی الکتروموتور برق را گرفته و توسط پره‌های خود انرژی مکانیکی ( چرخش پره‌ها ) را به آب داده و  با فشار بیشتر موجب انتقال آب با سرعت بالاتر می‌شود.

مقاله پیشنهادی: سیم پیچی الکتروموتور

تعمیر پمپ آب ساختمان

هدف از تعمیر پمپ ساختمان چیست؟

امروزه پمپ‌های خانگی در ساختمان‌های سطح شهر استفاده زیاد و کاربرد فراوان دارند و در صورت خرابی نیاز به تعمیر آن پیدا خواهیم کرد. تعمیر پمپ آب خانگی باعث جلوگیری از ایجاد خرابی‌های احتمالی دیگر می‌شود و احتمال نیاز به هزینه‌های بیشتر را از بین خواهد برد. علاوه بر این خرابی پمپ‌های آب در منازل باعث افت فشار آب شده و رفاه حال افراد ساختمان که در طبقات بالاتر ساکن هستند را می‌گیرد. به همین دلیل است که به محض خرابی پمپ آب در ساختمان باید با یک تعمیرکار برای رفع عیب و تعمیرات انواع پمپ ساختمان ارتباط برقرار کنید.

تعمیر پمپ آب ساختمان

کدام خرابی‌های پمپ خانگی به تعمیر نیاز دارد؟

به طور کلی، در زمینه پمپ خانگی بهتر است بگوییم که در صورت بروز مشکل در دستگاه و یا نقص فنی در سیستم آب رسانی با مشاهده افت فشار در آب رسانی به طبقات باید به بررسی و شناسایی مشکل در پمپ آب پرداخت، در زمینه تعمیر پمپ آب ساختمان تمامی خرابی‌ها از اهمیت یکسانی برخوردار بوده و باید به رفع آن مشکل پرداخت. شما عزیزان در زمان برخورد با چنین مشکلی می‌توانید از تخصص و سابقه درخشان شرکت تهویه گستر راگا کمال استفاده را برده و در کم‌ترین زمان ممکن به تعمیر پمپ منازل خود بپردازید.

چنانچه می‌خواهید با مراحل تعویض پمپ آشنا شوید، می‌توانید این مطلب را در سایت gatestechzone مطالعه کنید.

مشکلات و خرابی‌های رایج پمپ‌های آب ساختمان کدامند؟

تعمیر پمپ آب ساختمان یک امر کاملا تخصصی است و می‌بایست توسط متخصصین این حرفه انجام شود. در غیر این صورت و عدم توجه به این موضوع، نه تنها راندمان و بازدهی دستگاه افزایش نمی‌یابد، بلکه ممکن است به قسمت‌های دیگر pump آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری وارد شود.

تعمیرکار پمپ

علت یکسره کار کردن پمپ و خاموش نشدن آن چیست؟

یکی از خرابی‌های رایج این نوع از پمپ‌های آب، خاموش نشدن دستگاه می‌باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید و دیدید که پمپ بی‌وقفه و پی‌در‌پی کار می‌کند، دلیل اصلی آن می‌تواند از خراب بودن کلید اتوماتیک یا بهم ریختن تنظیمات آن باشد. با سرویس به موقع دستگاه‌های خود می‌توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

علت سرو صدا و لرزش غیر طبیعی پمپ آب ساختمان

سرو صدای ناهنجار و لرزش بیش از اندازه پمپ یکی دیگر از مشکلاتی است که بیشتر کاربران از آن گله‌مند هستند. که دلایل بروز این مشکل می‌تواند ناشی از موارد زیر باشد:

  • گیر کردن پروانه به دیواره هوزینگ
  • خراب شدن بلبرینگ‌های پمپ
  • فرسوده شدن یا شکستن بلبرینگ‌های موجود در دستگاه

تمامی دلایل ذکر می‌تواند علت‌های اصلی لرزش و سر و صدای پمپ باشد، که در عیب‌یابی پمپ آب ساختمان تمام موارد بررسی شده و تعمیرکار علت اصلی آن را پیدا و رفع می‌نماید.

چرا پمپ آب به طور مداوم خاموش و روشن می شود؟

خاموش و روشن شدن پمپ آب می‌تواند کمی ما را نگران کند. باید بگویم که جای هیچ نگرانی نیست و هنگام مواجه شدن با این مشکل، سریعا با مراکز تخصصی تماس بگیرید. اما لازم به ذکر است که بروز این مشکل می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد که در عیب‌یابی و تعمیر پمپ آب ساختمان مورد بررسی قرار می‌گیرند. این علت‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • عدم کارکرد منبع تحت فشار
  • نصب نشدن شیر یکطرفه بر روی سیستم خروجی پمپ آب
  • خراب شدن کلید اتوماتیک مکانیکی
  • عدم کارکرد ست کنترل
  • وجود نشتی در سیستم لوله‌کشی ساختمان
  • انتخاب نادرست پمپ نسبت به میزان مصرفی

علت کار کردن پمپ آب خانگی بدون باز بودن شیر چیست؟

زمانی که پمپ ساختمان بدون باز بودن هیچ گونه شیری در حال کار کردن است باید بدانید که سیستم لوله کشی ساختمان دچار مشکل شده است، که آن هم می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • وجود نشتی یا شکستگی در سیستم لوله کشی
  • خرابی و عدم کارکرد فلوتر موجود در فلاش تانک
  • عدم نصب شیر یکطرفه بر روی خروجی دستگاه

سرویس پمپ آب خانگی شامل چه مواردی است؟

تمامی پمپ‌های آب منازل بعد مدتی استفاده نیاز به سرویس دارند تا از خرابی‌های احتمالی در بعضی قطعات جلوگیری شود. اگر بخواهیم به عنوان مثال چندین اقدام را برای بررسی و سرویس پمپ‌های آب منازل بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • اطمینان از گردش پمپ و گیرپاژ نبودن آن
  • بررسی اتصالات لوله از نظر نداشتن نشتی
  • بررسی صداهای اضافه پمپ
  • تست میزان لرزش پمپ آب
  • مشاهده میزان دمای دستگاه و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد آن و …

البته بهتر است بدانیم که برخی از موارد با سرویس وسیله رفع نشده و تنها با تعمیر پمپ آب ساختمان قابل رفع می‌باشند. برخی از سایر خدمات مشابه شامل نصب پمپ آب مصرفی است.

کدام برندهای پمپ آب ساختمان را تعمیر و سرویس می‌کنیم؟

پمپ آب خانگی علاوه بر انواع و مدل‌های متفاوت، دارای برندهای متفاوتی نیز هستند که شرکت تهویه گستر راگا تمامی خدمات نصب، سرویس پمپ آب منازل، در انواع و اقسام از نظر ظاهر و نوع یا مدل‌های خاص را با بالاترین کیفیت کاری به همراه کادری مجرب و متخصص برای شما عزیزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. در واقع ما خود را از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر پمپ آب ساختمان می‌دانیم.

ثبت سفارش دریافت خدمات تعمیر پمپ ساختمان به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

چنانچه در استفاده از پمپ آب خانگی خود به مشکل خورده‌اید و می‌خواهید یکی از تعمیرکاران مجموعه را برای رفع مشکل به محل مورد نظر شما اعزام نماییم، باید بدانید که می‌توانید از دو روش کلی تماس تلفنی و ثبت درخواست به صورت اینترنتی به این امر اقدام نمایید. در صورت استفاده از هریک از این روش‌ها، ما نزدیک ترین تعمیرکاران به شما را در اسرع وقت برای تعمیر پمپ آب ساختمان به محل زندگی ییا کار شما اعزام خواهیم کرد.

تعمیر پمپ آب ساختمان

فرآیند انجام خدمات تعمیر پمپ آب ساختمان تهویه گستر راگا شامل چه مراحلی است؟

این شرکت برای حفظ راحتی شما، سرعت انجام کار، دقت و کیفیت در اجرای خدمات اعزام تعمیرکار پمپ خانگی، تمامی فعالیت‌ها را با بهره گیری از یک سیکل از قبل برنامه ریزی شده و استفاده از نیروی کاری متخصص و مجرب به انجام می‌رساند. مجموعه ما در این فرایند ابتدا با بازدید از سیستم‌های تاسیساتی شما از جمله پمپ آب منازل، خرابی‌های احتمالی را شناسایی می‌کند؛ سپس در صورت نیاز قطعات و لوازم را خریداری کرده و به تعمیر پمپ آب ساختمان می‌پردازد.

مقاله مرتبط: تعمیر پمپ آب تاسیسات

خدمات مرتبط: لوله کشی آب ساختمان

منظور از تعمیر پمپ خانگی با ضمانت چیست؟

شرکت تهویه گستر راگا برای جلب رضایت و ایجاد اعتماد شما عزیزان، تمامی خدمات در زمینه راه اندازی، نصب، سرویس و تعمیر تاسیسات را به دلیل اطمینان از کار خود ضمانت می‌کند. این مجموعه با اجرای با کیفیت خدمات و استفاده از کادری متخصص و مجرب این اطمینان را به شما می‌دهد که بیشترین بهره و استفاده را از دستگاه‌های خود می‌برید و در صورت بروز خطا یا مشکل با ارائه برگ ضمانت، تمامی فعالیت‌های مورد نیاز در زمینه تعمیر پمپ آب ساختمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما به انجام می‌رساند.

33 پاسخ به “سرویس و تعمیر پمپ آب خانگی در تهران”

  1. عباس جعفرزاده گفت:

    سلام, ی مدتیه پمپ آب ساختمونمون نشتی داره چند باری هم خودم دست کاریش کردم اما درست نشده می خواستم ببینم اگه بخوام تعمیرکار بیارم هزینه تعمیر پمپ چقدر میشه ؟ ممنون

    • هزینه تعمیر نشتی پمپ آب به موارد مختلفی نظیر میزان خرابی، مدل پمپ آب خانگی و سایر موارد بستگی دارد. برای تشخیص عیب پمپ ساختمان با ما تماس بگیرید و یا شماره تلفن خود را از بخش تماس و همچنین ثبت سفارش برای ما ارسال کنید.

  2. مهدی حکام زاده گفت:

    با عرض خسته نباشید و تشکر از توضیحات خوبتون من میخوام بدونم که تعمیر اتومات پمپ آب رو هم شما انجام میدین و اگر بله هزینه حدودیش چقدر هست. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    • فرهاد غلامی گفت:

      بله؛ تعمیرات اتومات یا ست کنترل پمپ آب نیز توسط متخصصین ما انجام می‌شود. جهت اطلاع از هزینه‌های موجود با ما تماس بگیرید.

  3. خاطره متین گفت:

    سلام قطع کن اتومات پمپ ما خراب شده. میخوام بدونم که تعمیر ست کنترل ممکن هست یا حتماٌ باید تعویض بشه چون ما یک تعمیرکار محلی برای تعمیرات اوردیم گفت حتماً باید با قطعه جدید جایگزین بشه

    • فرهاد غلامی گفت:

      ست کنترل پمپ آب بسته به نوع خرابی ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

  4. vahid abbasi گفت:

    شما تعمیر پمپ چاه آب هم انجام میدین یا فقط پمپ های آب ساختمانی تعمیر می کنید؟

    • فرهاد غلامی گفت:

      تعمیرکاران ما تمامی انواع پمپ های موجود در بازار را تعمیر می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و برخورداری از مشاوره رایگان می توانید با بخش پشتیبانی تهویه گستر راگا تماس بگیرید.

  5. سید رضا جمشیدی گفت:

    ببخشید، من میخوام بدونم تعویض کاسه نمد پمپ آب خانگی حدوداً چند روز طول میشکه چون اگر خیلی طول بکشه ما توی ساختمانمون به مشکل می خوریم. آیا تعمیرات اورژانسی هم دارید شما؟

    • فرهاد غلامی گفت:

      تعویض کاسه نمد پمپ حدود یک تا دو روز زمان نیاز خواهد داشت. جهت اطلاع از شرایط تعمیر اورژانسی پمپ آب با ما تماس بگیرید.

  6. masoome haghiri گفت:

    عیب یابی پمپ آب رایگان هست یا هزینه داره و اینکه چثدر هست هزینه اش؟

    • فرهاد غلامی گفت:

      بررسی خرابی و کشف مشکل احتمالی به صورت تلفنی به صورت رایگان انجام خواهد شد. اما اگر درخواست اعزام تعمیرکار برای تعمیرات را داشته باشید، اما از تعمیر منصرف شوید، باید دستمزد باز و بست پمپ آب را بپردازید.

  7. علیرضا سلامی گفت:

    ما در منزل ویلایی خود از پمپ برای افزایش فشار آب استفاده می کنیم. اخیراً با مشکل خاموش و روشن شدن مکرر آن مواجه شده ایم و به صورت اتفاقی متوجه شدم زمانی که شیر ورود آب به دستگاه تصفیه آب را قطع می کنم، این مشکل بر طرف می شود.
    چنانچه علت این خرابی را می دانید من را راهنمایی کنید.

    • فرهاد غلامی گفت:

      اولین گام در رفع این مشکل بررسی شیر خروجی فاضلاب سیستم تصفیه آب است. اگر خروجی به صورت دائم و حتی در زمان پر بودن مخزن تصفیه کن وجود داشت، باید این مشکل را رفع کنید. چنانچه علت خرابی این امر نبود می توانید با استفاده از شماره های موجود با ما تماس بگیرید و با یک متخصص تعمیرات پمپ مشورت کنید.

  8. محمد نوروزی گفت:

    اخیرا، روی پمپ آب ساختمان ما آب ریخته و بعد از اون روز پمپ دیگر روشن نمی شود. آیا تعمیرکاران شما می توانند این مشکل را رفع کنند.
    ممنون میشم اگر در مورد علت این خرابی توضیح بدید با تشکر

    • فرهاد غلامی گفت:

      به احتمال زیاد، سیم پیچ موتور پمپ شما سوخته است. برای رفع این مشکل می توانید از خدمات تعمیر و یا تعویض سیم پیچی پمپ تهویه گستر راگا استفاده کنید. جهت اطلاع از شرایط خدمات می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید و یا از صفحه سیمم پیچی دیدن کنید.

  9. sadat moosavi گفت:

    پمپ آب ما در زمان باز شدن شیر روشن نمی شود. ما در طبقه سوم ساختمان زندگی می کنیم اما این مشکل برای سایر طبقات بالاتر وجود ندارد و فقط طبقات اول تا سوم این مشکل را دارند.
    چه طور می توان این مشکل را رفع کرد؟

    • فرهاد غلامی گفت:

      احتمالاً تنظیمات فشار پمپ به گونه ای است که تنها برای تبطاقت بالاتر مناسب بوده و برای رفع مشکل باید پمپ آب ساختمان را مجدداً تنظیم کنید. البته این امر یک مورد تخصصی بوده و حتماً باید توسط تعمیرکار انجام شود.

  10. صادق محبوبی گفت:

    علت یکسره کارکردن پمپ آب چیست؟ ما در ساختمان 5 طبقه شامل 10 واحد مسکونی از یک پمپ آب دو اسب بخار استفاده می کنیم ولی پمپ قطع نمیشه و دائماً در حال کار کردن هست.

    • فرهاد غلامی گفت:

      استفاده از منبع انبساط و اتومات مناسب می تواند این مشکل را رفع کند. برای نصب منبع انبساط و ست کنترل می توانید با بخش تعمیرات تخصصی شرکت تهویه گستر راگا تماس حاصل فرمایید.

  11. عباس داداشی گفت:

    علت ایجاد صدای شدید سوت مانند در زمان کار کردن پمپ چیست؟ ما به تازگی در ساختمان خود یک پمپ جهت افزایش فشار آب نصب کرده ایم که به نظر دارای خرابی است و هنگامی که شیر آب را باز می کنیم، صدای سوت بسیار شدیدی از آن خارج می شود. لطفاً در صورت امکان راهنمایی کنید.

    • فرهاد غلامی گفت:

      علت ایجاد صدای سوت کم بودن قطر خروجی پمپ است. اگر از ست کنترل استفاده می کنید، ممکن است این صدا ناشی از کم بودن قطر مسیر آب در ست کنترل باشد.

  12. مهدی صانعی گفت:

    سلام ما یک پمپ آب داریم داخل خانه که به نظر می رسد اتومات آن مشکل دارد چون وقتی برق را مستقیم به پمپ وصل می کنیم، کار می کند.
    مشکل به این صورت هست که تمامی چراغ های نشانگر اتومات روشن بوده ولی پمپ کار نمی کند، هنگامی که دکمه ریستارت را میزنم هم پمپ رشون نشده و اختطار fail می دهد.
    لازم به ذکر است که اتومات پمپ ما از نوع ای ال اس و دارای بدن آبی رنگ هست.

    • فرهاد غلامی گفت:

      مسیر عبور آب از داخل ست کنترل یا اتومات پمپ آب را بررسی کنید و از عدم انسداد آن اطمینان حاصل کنید. در صورتی که مشکل موجود رفع نشد، مشکل باید توسط یک تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد.

  13. mehrab safei گفت:

    پمپ ساختمان ما دچار خرابی شده و به درستی کار نمی کند. لازم به ذکر است که این خرابی تازه اتفاق افتاده و در مدت زمان حدود 11 ماهی که از پمپ استفاده می کردیم مشکلی وجود نداشته.
    در صورت امکان جهت رفع مشکل کمک کنید.

    • فرهاد غلامی گفت:

      پیش از هر چیزی باید دلیل خرابی و نوع خرابی توسط یک تعمیرکار پمپ ماهر بررسی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و هزینه‌های تعمیرات و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

  14. احمد پور مرادخان گفت:

    پمپ ساختمان ما وقتی شیر آب توی طبقه آخر باز می شود اتومات نشده و کار نمی کند. لازم به ذکر است که ما در یک ساختمان 7 طبقه زندگی می کنیم.
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    • فرهاد غلامی گفت:

      برای رفع این مشکل باید به کمک یک تعمیرکار ست کنترل یا اتومات پمپ را به صورت صحیح تنظیم کنید.

  15. shahab khodayi گفت:

    به نظر می رسد که پمپ خانه ما دچار مشکل شده چون چراغ failure به صورت دائم رشون است و با زدن دکمه ریست هم مشکل حل نمی شود. لطفاً جهت عیب یابی و رفع عیب راهنمایی کنید.

  16. قاسم تاجیک گفت:

    دلیل خاموش و روشن شدن پمپ پس از قطع شدن چیست؟ ما برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار کمک خواستیم که همه موارد نظیر شیر یک طرفه، مخزن تحت فشار، تایمر و سایر مواردو بررسی کردن ولی نتونستن تعمیرش کنن. مشکل به این صورت هست که وقتی پمپ قطع میشه چندتا ضربه میزنه و قطع و وصل میشه بعد خاموش میشه.

    • فرهاد غلامی گفت:

      برای رفع این مشکل ابتدا باید فشار هوای موجود در منبع انبساط را بسنجید، معمولاً بالا بودن فشار هوا در منبع انبساط می‌تواند چنین مشکلی را به وجود بیاورد. در صورت مناسب بودن این فاکتور باید سراغ بررسی سلامت شیر یکطرفه بروید. فراموش نکنید که با وجود ظاهر سالم ممکن است شیر یک طرفه خراب باشد و ممکن است لازم باشد آن را با مدل جدید جایگزین کنید.

  17. مصطفی گفت:

    اطلاعات خوبی بود برای مشاوره تماس میگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی

گواهی تایید صلاحیت

جزو انجمن صنفی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

گواهی تایید صلاحیت

گواهی صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه کشور

گواهی تایید صلاحیت

صلاحیت ایمنی پیمانکاران HSE از وزارت کار و رفاه اجتماعی

×