تعمیر پمپ آب در جنوب تهران

تعمیر پمپ آب در جنوب تهران

قصد تعمیر پمپ آب در جنوب تهران را دارید و به دنبال یک شرکت معتبر هستید؟ خدمات تعمیر پمپ آب ساختمان در جنوب را از تهویه گستر راگا دریافت کرده و ضمانت رسمی یک شرکت فنی و مهندسی بهره مند شوید. جهت درخواست تعمیرکار پمپ ساختمان در جنوب تهران، کافی است با یکی از شماره‌های موجود در وب سایت تماس بگیرید و یا فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید.

چرا مجموعه ما بهترین گزینه برای تعمیر پمپ آب در جنوب تهران است؟

تخصص و تجربه تعمیرکار در کنار درست و اصولی انجام شدن کار، همگی فاکتورهایی هستند که می‌توانند کیفیت خدمات تعمیراتی را تضمین کنند. تهویه گستر راگا یکی از مراکز معتبر و تخصصی است که برای این خدمات با حرفه ای ترین تعمیرکاران پمپ ساختمانی در جنوب تهران همکاری می‌کند. از آنجایی که تعمیر و سرویس پمپ های آب به تخصص و مهارت بالا نیاز دارد، باید توسط افراد متخصص و با تجربه صورت گیرد.

عدم توجه به این موضوع و سپردن آن به دست افراد مبتدی و آماتور، علاوه بر خسارت مالی، مشکلات بیشتری را برای دستگاه به شما به وجود می آورد. به همین جهت برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی و تعمیر به موقع از افراد متخصص کمک بگیرید.

سرویس پمپ آب در جنوب تهران

امروزه بسیاری از افراد نگهداری و سروییس پمپ آب را عملی بیهوده و خرج اضافی می‌دانند و بر این باورند که خودشان با یک دستکاری ساده می‌توانند مشکلات دستگاه را رفع نمایند. اما باید بگویم که سخت در اشتباه هستند، چرا که با سرویس و نگهداری مداوم از پمپ از بروز بسیاری از خرابی ها و مشکلات احتمالی دستگاه کم شده و اتفاقا هزینه هایی تعمیر آن هم به طور چشمگیری کاهش می یابد.

سرویس پمپ آب در جنوب تهران توسط تعمیرکار ما شامل چه مواردی می‌شود؟

  • هواگیری پمپ آب
  • تعویض قطعات (در صورت نیاز)
  • نشت یابی و رفع آن
  • رفع لرزش و صدای بالا دستگاه
  • تعویض پروانه پمپ
  • روغن کاری پمپ خانگی
  • بررسی و تعویض خازن

تعمیر پمپ آب در جنوب تهران

تعرفه های تعمیر پمپ آب خانگی در جنوب تهران

کاملا بدیهی است که همه ما دوست داریم قبل از خرید یا تعمیر هر وسیله‌ای از قیمت آن مطلع شویم. اما لازم به ذکر است که بدون بررسی و بازدید تعمیرکار از دستگاه نمی‌توان قیمت دقیقی را به شما عزیزان ارائه داد. قیمت تعمیر پمپ آب در جنوب تهران در سال 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. ضمنا اگر می‌خواهید از هزینه و تعرفه سایر خدمات لوله کشی مطلع شوید می توانید به صفحه لوله کشی ساختمان مراجعه کنید.

شرح تعمیرات حداقل قیمت (به تومان) حداکثر قیمت (به تومان)
شارژ منبع تحت فشار 70/000 120/000
اجرت تعویض ست کنترل پمپ آب ساختمان 100/000 200/000
هزینه تعویض کلید اتومات آب ساختمان 50/000 150/000
اجرت تعویض تیوب پمپ آب خانگی 20/000 80/000
اجرت تعویض تخته کلم پمپ 20/000 30/000
اجرت تعویض سربندی 100/000 250/000
هزیه تعویض درب جلو و عقب پمپ خانگی 80/000 195/000
اجرت تعویض پروانه خنک کننده پمپ آب مصرفی 30/000 50/000
اجرت تعویض خازن پمپ 30/000 70/000
اجرت تعویض درب برقی 50/000 110/000
هزینه تعویض سیم پیچی 100/000 430/000
اجرت تعویض سیل مکانیکی 80/000 320/000
اجرت تعویض بلبرینگ پمپ آب ساختمان 70/000 250/000

خدمات تعمیر پمپ آب ما چه محله هایی از جنوب تهران را پوشش می دهد؟

این مجموعه جهت تسریع در انجام امور و دشوارر بودن اعزام تعمیرکار از یک نقطه به نقطه دیگر، چندین نیروی حرفه ای و متخصص خود در تمامی مناطق تهران مستقر کرده است. محله های تحت پوشش در جنوب تهران شامل موارد زیر می شود:

  • شوش، افسریه، نازی آباد، یاخچی آباد
  • شهرک مسعودیه، دولت آباد، شهرری، کیانشهر
  • 13 آبان،راه آهن، مولوی، بازار تهران، خزانه
  • جوادیه، فلاح، نعمت آباد، تختی، دروازه غار

اگر که اسم محله شما در لیست بالا ذکر نشده است، دلیل بر این نمی باشد که آن محله از جنوب تهران تحت پوشش  خدمات ما نیست. فقط کافی است با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با ذکر نام محل خود و اطلاعات دقیق تر، سفارش خود را ثبت نمایید.

مزایای همکاری با مجموعه ما در زمینه تعمیر پمپ آب در جنوب تهران

تهویه گستر راگا با ارج نهادن نظرات و جلب رضایت شما مشتریان عزیز، که همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه های مهم این مجموعه بوده است، در کنار انواع خدماتی که در زمینه تعمیر پمپ آب در جنوب تهران ارائه می دهد، یکسری مزایا و امتیازات وِیژه در نظر گرفته است، که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. ارائه کارت ضمانت مدت دار
  2. ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت
  3. اعزام تعمیرکار طی کوتاه ترین زمان ممکن
  4. ارائه خدمت رسانی به صوررت 4 ساعته و در تمامی نقاط تهران
  5. امکان مشاوره و بهره مندی از نظرات کارشناسان
  6. مجهز به کادر حرفه ای و متخصص
  7. استفاده از قطعات یدکی و با کیفیت

در صورت تمایل به دریافت خدمات از این مجموعه، می‌توانید با استفاده از دو روش، تماس با شمارهای موجود در صفحه وب سایت و تکمیل فرم ثبت درخواست، سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بعد از دریافت اطلاعات و بررسی های لازم، بلافاصله نزدیک ترین و بهترین نیروی خود را به محل مورد نظرتان اعزام می‌‌نماید. که بعد از عیب یابی و بررسی‌های لازم فرایند تعمیر را آغاز کرده و با اصول و رعایت نکات ایمنی مشکلات دستگاه شما را رفع می‌‌کنند.

 

مینا اصغری
مهندس مکانیک و کارشناس سیستم های تهویه متبوع


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×