لیست 5 شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات در تهران

لیست 5 شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات در تهران

داشتن گواهی صلاحیت برای شرکت ها دارای اهمیت و مزایای بسیاری می باشد، به همین دلیل است که اخذ این مدارک برای مدیران شرکت ها به موضوعی حائز اهمیت تبدیل شده است. در این مطلب به ارائه لیست 5 شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات در تهران و همچنین ذکر مزایا و مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پرداخته ایم.

شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات در تهران و سایر شهرها از چند نظر و براساس اصول و قواعد چند ارگان مختلف مورد بررسی قرار گرفته و طبقه بندی می شود. این ارگان ها شامل موارد زیر می شوند:

  • وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • سازمان برنامه و بودجه کشور
  • اتحادیه صنف تاسیسات حرارتی و برودتی

شرکت از طرف سازمان وزارت کار و رفاه اجتماعی می توانند در صلاحیت خدمات تاسیسات یا صلاحیت ایمنی پیمانکاران HSE طبقه بندی شوند، برای داشتن صلاحیت ایمنی پیمانکاران باید تمام پرسنل بخش فنی و اداری شرکت دوره عمومی ایمنی و بهداشت را گذرانده باشند و یک نفر مسئول ایمنی در کلاس های ایمنی و بهداشت و ارزیابی خطر شرکت کرده و مدارک اتمام دوره این کلاس ها را دریافت نمایند.

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات باید دارای گواهی های ذکر شده باشند تا نمره کافی و سابقه کافی در جهت امور تاسیساتی را داشته باشند. لازم به ذکر است چنین شرکت هایی کاملا قانونی بوده و در صورت شکایت کارفرما باید توضیحات لازم را به ارگان هایی که صلاحیت را از آنها اخذ نموده اند، انجام دهد و همین طور تمام پرسنل فنی و دفتری شرکت ها باید طرح طبقه بندی مشاغل صورت گرفته باشد تا حقوق و تمام مزایای نیروهای این نوع شرکت ها دقیق رصد شده و کاملا واضح باشند.

رتبه پیمانکاری چیست؟

هریک از شرکت های تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات پیمانکاری موجود که بخواهند با سازمان ها و نهادهای دولتی همکاری کنند و پروژه های این سازمان ها را پیش ببرند، لازم است قبل از هرچیز گواهینامه صلاحیت پیمانکاری را دریافت کرده باشند. به عبارت دیگر به این گواهینامه صلاحیت، رتبه یا گرید نیز گفته می شود. مسئولیت بررسی و تحقیق برای رتبه بندی شرکت ها و ارائه گواهینامه صلاحیت به آنها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد.

صلاحیت پیمانکاری

داشتن رتبه پیمانکاری برای شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات چه مزیتی دارد؟

دارا بودن رتبه پیمانکاری برای شرکت های تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات مزیت های فراوانی را به دنبال دارد به همین دلیل است که امروزه بسیاری از مدیران شرکت ها در پی اخذ این گواهینامه برای شرکت خود می باشند. مجموعه شرکت های پیمانکاری در زمینه های تخصصی و حرفه ای فعالیت دارند که موارد زیر را شامل می شود:

  • تاسیسات فنی و مهندسی و تجهیزات
  • شرکت های راه و ترابری
  • شرکت های ارتباطات
  • ساختمان سازی
  • مرمت و آثار باستانی
  • صنعت و معدن
  • کشاورزی

رتبه 5 پیمانکاری به چه معنا می باشد؟

گواهینامه پیمانکاری چند درجه دارد که بالاترین درجه آن، گرید 1 می باشد و به ترتیب گریدهای 2،3،4 و 5 قرار می گیرند. شرکت هایی که تمایل به گرفتن این گواهینامه صلاحیت دارند در گام اول می توانند گرید 5 را دریافت کنند، به این معنی که هیچ شرکتی نمی تواند قبل از دریافت گرید 5 به طور مستقیم به رتبه های دیگر دست پیدا کند.

شرایط و الزامات دریافت گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

لازم است بدانید که عوامل مختلفی در معین کردن گرید یک شرکت موثر هستند، عواملی نظیر سابقه های کاری شرکت، سوابق تحصیلی پرسنل شرکت و اعضای هیئت مدیره، شرایط و وضعیت حساب های مالی و بانکی شرکتو همچنین وجود تعداد افراد متخصص فنی و مهندسی در اعضای هیئت مدیره می باشد. برای دریافت گواهی صلاحیت پیمانکاران شرکت باید دارای دفتر مجاز در شهر تهران و تعداد پرسنل بالای 5 نفر باشید.

عضویت

مدارک مورد نیاز اخذ گرید کدامند؟

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ گرید شامل موارد زیر می شوند:

  • تعداد دو سوم اعضای هیئت مدیره باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشند
  • نداشتن سوسابقه شرکت در امور پیمانکاری
  • سربرگ رسمی شرکت
  • کارت ملی و شناسنامه تمامی افراد هیئت مدیره و سهامداران شرکت
  • ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه محل شرکت
  • ارائه مدارک روزنامه تاسیس، تقاضانامه شرکت، اساسنامه، اظهارنامه مالیاتی

لیست 5 شرکت برتر تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات در تهران

  1. شرکت فنی و مهندسی تهویه گستر راگا
  2. شرکت آب و آتش نقش جهان
  3. شرکت آباد تدبیر
  4. شرکت آبانگان صنعت
  5. شرکت آبانگاه راه

مزایا شرکت تهویه گستر راگا شامل چه مواردی می شود؟

شرکت فنی و مهندسی تهویه گستر راگا با هدف ارائه خدمات فنی مهندسی در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی در چهار واحد تخصصی فنی و مهندسی، اجرایی، تامین تجهیزات و تعمیرات و نگهداری فعالیت می کند. این شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات با هدف ارائه خدمات برقی، تاسیساتی و مکانیکی با بهره گیری از ماهرترین و باتجربه ترین سرویسکاران و متخصصان فنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تهویه گستر راگا دارنده گواهینامه صلاحیت پیمانکاری وزارت کار و رفاه اجتماعی تهران با شناسه 14004445590 در زمینه طراحی و اجرا، نگهداری و سرویس تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، نظارت بر پروژه های صنعتی و ساختمانی می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای خدمات انجام شده توسط متخصصان این شرکت می باشد، به همین دلیل است که می توانید با فراغ خاطر تمامی امور تاسیساتی و فنی خود را به ما بسپارید.

یکی دیگر از مزایای شرکت تهویه گستر راگا در مقایسه با سایرین این مورد می باشد که این شرکت با ارائه ضمانت نامه ای، پس از پایان پروژه تمامی خدمات و امور انجام شده توسط سرویسکاران خود را ضمانت می کند. دلیل انجام این کار اطمینان ما نسبت به کیفیت کار انجام شده توسط متخصصان حرفه ای و ماهر تیم تهویه گستر راگا می باشد؛ بنابراین شما عزیزان می توانید امور تاسیساتی و فنی خود را با خیالی آسوده به سرویسکاران ما که در تمام نقاط تهران به صورت 24 ساعته مستقر هستند، بسپارید.

آرزو نیاسری
کارشناس سیستم های تهویه متبوع


یک پاسخ به “لیست 5 شرکت تعمیر و نگهداری مجاز تاسیسات در تهران”

  1. آرزو اصغری گفت:

    سلام می خوام بدونم که شما شرکت گرید دار هستید، من لیست شرکت های گرید دار تاسیساتی نگهداری موتورخانه شهر تهران رو نیاز دارم، از کجا می تونم پیدا کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×