تعمیر کولر گازی در شرق تهران: اعزام تعمیرکار توسط نمایندگی مجاز تعمیرات اسپلیت

تعمیر کولر گازی در شرق تهران: اعزام تعمیرکار توسط نمایندگی مجاز تعمیرات اسپلیت

تحمل گرمای تابستان، بسیار طاقت فرسا است  و ما نیز از این امر مطلع هستیم. اگر به دنبال یک تعمیرکار ماهر به منظور تعمیر کولر گازی در شرق تهران هستید، باید بدانید که ما در تهویه گستر راگا خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما به انجام خواهیم رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما می توانید این مطلب را تا انتها بخوانید یا جهت درخواست تعمیر کولر گازی با استفاده از شماره یا دکمه های موجود با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی و نیاز به متخصص این کار

تعمیر کولر گازی کاری تخصصی است که باید حتما توسط یک متخصص انجام شود تا به خرابی بیشتر دستگاه منجر نگردد. همانطور که می‌دانید بسیاری از تعمیرکاران در تهران تنها با داشتن دانش پایه از تأسیسات، دست به تعمیر بسیاری از برندها می‌زنند و بعد از خرابی بیشتر، تقصیر را به گردن شرکت سازنده یا قطعات بی کیفیت موجود در بازار می‌اندازند. تهویه گستر راگا با سابقه طولانی در خصوص تعمیرات تخصصی انواع برندها، می‌تواند راهکار رفع مشکل شما در تعمیر کولر گازی در شرق تهران باشد. در ادامه مطلب بیشتر در مورد خرابی‌های شایع در کولرهای گازی و روش رفع آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

مشکلات شایع در کولرهای گازی

بسیاری از خرابی‌هایی که در کولر گازی اتفاق می‌افتد به راحتی قابل رفع شدن هستند. اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید، ممکن است برای پیدا کردن قطعات کولر گازی به مشکل بر بخورید، و یا تعمیرکار مناسبی برای برندی که دارید پیدا نکنید. در زیر لیستی از چند خرابی بسیار شایع در کولرهای گازی آمده است:

  • روشن نشدن کولر گازی

خرابی فیوز و یا مشکل سیم پیچی کولر می‌تواند باعث این مشکل شود. البته ممکن است عمر دستگاه شما نیز به پایان رسیده باشد، و نیاز داشته باشید، دستگاهی جدید خریداری کنید.

  • خرابی ترموستات

اگر هنگام استفاده از کولر، دمای آن مدام در حال تغییر باشد، به احتمال زیاد ترموستات معیوب است و باید تعویض شود.

  • بازدهی بسیار کم و خنک نکردن خانه

کم بودن گاز کولر و یا نشتی لوله‌های آن می‌تواند دلیل این مشکل باشد. در صورت نشتی، لوله‌ها باید ترمیم و یا تعویض شوند.

  • دمیدن باد گرم

دلیل این مشکل می‌تواند خرابی یا انجماد کویل اواپراتور باشد. یکی دیگر از نشانه‌های خرابی اواپراتور، روشن بودن دستگاه است، در حالی که اصلا باد از کولر خارج نمی‌شود.

  • صدای زیاد هنگام کار کردن

خراب شدن فن‌های کندانسور و اواپراتور دلیل اصلی این نقص است. همچنین تحت فشار بودن کمپرسور نیز ممکن است دلیل این خرابی باشد.

این خرابی‌ها شاید دلیل بسیار ساده‌ای داشته باشند، و تنها در چند ساعت به وسیله تکنسین تعمیر کولر گازی در شرق تهران رفع شوند. تهویه گستر راگا با داشتن تعمیرکاران متخصص تنها یک تماس با شما فاصله دارد.

حتما از نمایندگی مجاز تعمیرات استفاده کنید

همانطور که گفته شد، بسیاری از خرابی‌ها نه تنها توسط تعمیرکاران غیر متخصص حل نخواهند شد، بلکه مشکلات دیگری بر آن خواهند افزود. معمولا برندهایی که وارد ایران می‌شوند، علاوه بر قطعات جانبی، شیوه تعمیر آن نیز تفاوت خواهد داشت. پیدا کردن این قطعات در شرق تهران کمی سخت است، و معمولا فروشگاه‌های کمی هستند که می‌توانند آن را برای شما فراهم کنند. هر برند معمولا مکانیزم مخصوص به خود را دارد، و حتی از شیوه‌های نوین برای ساخت کولر گازی استفاده می‌کند. لازم است تا در صورت خرابی، از تکنسین متخصص تعمیر کولر گازی در شرق تهران کمک بگیرید، تا نیاز نداشته باشید با هزینه بیشتر، اقدام به خرید کولر گازی جدید کنید.

تعمیرات کولر گازی و اسپلیت را در کدام محله های شرق تهران ارائه می دهیم؟

برخی از محله های شرق تهران که در آن ها به تعمیر کولر گازی و اسپلیت می پردازیم شامل موارد زیر هستند:

  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • تهران نو
  • نظام آباد
  • مجیدیه
  • هفت حوض
  • و سایر محله های شرق تهران که می توانید اینجا مشاهده کنید.

تمامی خدمات قابل ارائه در دسته تعمیر کولر گازی در شرق تهران در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضمانت رسمی به انجام می رسند.

تهویه گستر راگا، نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی در شرق تهران

فروشگاه تجهیزات تاسیساتی استخر، گرمایشی و سرمایشی تهویه گستر راگا با داشتن متخصصین مجرب، می‌تواند تمام خرابی‌های کولر گازی شما را به آسانی رفع کند. تیم تهویه گستر راگا نه تنها در زمینه تعمیر کولر گازی در شرق تهران فعالیت دارد، بلکه در سراسر تهران دارای شعبات متعدد است و با یک تماس فورا در کنار شما خواهد بود.

فرهاد غلامی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×